loading...
فریاد سکوت
سیمین بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)


  • گفتم : خدایا از همه دلگیرم .
  • گفت : حتی از من ؟
  • گفتم : خدایا دلم را ربودند .
  • گفت : پیش از من ؟
  • گفتم : خدایا تو چقدر دوری .
  • گفت : تو یا من ؟
  • گفتم : خدایا تنهاترینم .
  • گفت: پس من ؟
  • گفتم : خدایا کمک خواستم .
  • گفت : غیر از من ؟
  • گفتم : خدایا دوستت دارم .
  • گفت : بیش از من ؟
  • گفتم : خدایا اینقدر نگو من ..... ؟
  • گفت : من تو هستم و تو من ...

 

پس خدایا تقدریرم را خیر بنویس آنگونه که هر چه را تو دیر می خواهی من زود نخواهم و آنچه را تو زود می خواهی من دیر نخواهم.........................

اما خدایا می خواهم در کنارت آرام گیرم ..

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 589