loading...
فریاد سکوت
سیمین بازدید : 0 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
تو نگات یه حسیه دلم غم میگیره
تو چشام نگا میکنی و دل میمیره
عشق تو نفسه مثه یه عادته
دل من برای عشق تو بی طاقته

جز عشق تو تو قلب من هیچی دیگه جا نداره
وقتی تو دنیا می دلم کاری با دنیا نداره
کار ی با دنیا نداره
جز عشق تو تو قلب من هیچی دیگه جا نداره
وقتی تو دنیا می دلم کاری با دنیا نداره
کار ی با دنیا نداره

حتی فکر داشتنت
واسه من آرامشه
شوق دیدنت عزیزم
منو هر جا میکشه
من تو رو تا ته دنیا
عاشقونه دوست دارم
تو انگار خودمی
بی بهونه دوست دارم

جز عشق تو تو قلب من هیچی دیگه جا نداره
وقتی تو دنیا می دلم کاری با دنیا نداره
کار ی با دنیا نداره
جز عشق تو تو قلب من هیچی دیگه جا نداره
وقتی تو دنیا می دلم کاری با دنیا نداره
کار ی با دنیا نداره

جز عشق تو

كيفيت 128

لينك مستقيم

لينك كمكي


http://azarava.com/wp-content/uploads/Kamran.jpg

 

[ آرش دلفان ]

دوباره دل هوای باتو بودن کرده
نگو این دل دوری عشقتو باور کرده
دل من خسته از این دست ب دعاها بردن
همه ی آرزوهام با رفتنت مردن

 

[ کامران مولایی ]

حالا من ی آرزو دارم تو سینه ک دوباره چشم من تورو ببینه
حالا من ی آرزو دارم تو سینه
 ک دوباره چشم من تورو ببینه
.
.
.

 

[ کامران مولایی ]

واسه پیدا کردنت تن ب دل صحرا میدم
آخه تو رنگ چشات هیبت دنیارو دیدم
تویه هفتا آسمون تو تک ستاره ی منی بخدا ناز دوچشماتو ب دنیا نمیدم

 

[ آرش دلفان ]

حالا من ی آرزو دارم تو سینه ک دوباره. چشم من تورو ببینه
حالا من ی آرزو دارم تو سینه
 ک دوباره چشم من تورو ببینه
حالا من ی آرزو دارم تو سینه ک دوباره چشم من تورو ببینه
حالا من ی آرزو دارم تو سینه
 ک دوباره چشم من تورو ببینه
.
آآآآآآآآ
.

پ.ن1:ب قول لیلی این دوتا اهنگ عشق مننا...
پ.ن2:نازی ی اتفاق افتاده که اگه بهت بگم دوتا شاخ گوزنی رو سرت درمیاد...باید ببینمت تا بهت بگم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 650