loading...
فریاد سکوت
سیمین بازدید : 2 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 

 

چشمهایم

میخواد تورا بالا بیاورد

از حلقم اویزانت کردم

از صدایم بیرون میزنی

به دستهایم زنجیرت کردم

به سینه ام میکوبی

پاهایم سنگین میشود با تو

کاش به گوشم اویزانت کرده بودم

+++++++++++++


تنبیه دختری که تا سحر به تو فکر نمیکند

چیست ؟

بوسیدن لبهایش

بیا و هر روز تنبیه ام کن 


+++++++

گاهی نفس کشیدن در هوای یار انقدر شیرین میشه 

که از زمان و مکان غافل میشی 

این روز ها برنامه های زندگی ام شلوغ ... پلوغ شده 

هر روز یه برنامه فشرده دارم 

در حد بنز ...

اینو کی تو دهن من انداخت ... دو روزه داره به عکس زمانی که موهام طلایی بود نگاه میکنم 

دختر موطلایی شعر هام 

به قصه هزار و یک شب پیوست 

شهرزاد 

اره دوست عزیزم علی ص.پ شهرزاد خسته شد

میخواد بشینه و یکی دیگه بهش قصه بگه 

دلم همه شما دوستهای خوبم رو میخواد با تمام وجود ...

این همون کلمه میخوامت هس 

که این روز ها بچه های این کلاس جدیده که میرم انداختن توی دهنم 

منم 

میخوامتون شدید 

...

لات شدم ... خوشم میاد 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 89
  • بازدید کلی : 615