loading...
فریاد سکوت
سیمین بازدید : 0 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
. . .

پاییز اگر که زود وگر دیر میرسد ٬ با روز ها ی ابری ِ دل گیر میرسد

"محمد قربان "

 

 

* این تک بیت رو خیلی دوست دارم ! منتها شاعر گرامی ش نمیدونم چرا شعر ِ به این قشنگی رو ادامه نداده !! :| حیف ! :(

** روز های پاییز هنوز هم برای من غم گین است ! همیشه نبوده ! تا وقتی مدرسه ای بودم ٬ حس خاص و ویژه ای به فصل ها نداشتم ٬ ولی حالا و مخصوصا امسال عجیب پاییز برایم غم دارد ! خدا کند خبر ها ی خوبی در راه باشد و پاییز برایم خوش یُمن باشد !

*** یاد روز ها ی شیرین مدرسه به خیر ! من ازون دسته از بچه هایی بودم که تو همون دوران هم برعکس خیلی از دوستام دل م پیش پیش برای مدرسه ام و دوستام و معلمام تنگ میشد و همیشه میگفتم که باید قدر این دوران رو دونست ! حقبقتا روزهای دوست داشتنی مدرسه و دوستی های ناب ش با هیچ دورانی قابل مقایسه نیست !

**** و چند حرف دیگر که الآن نمیتونم تو ذهن م دسته بندی شون کنم و اینجا بنویسم ! بزودی انشاالله ..

***** تیتر ٬ آهنگ "پاییز" ِ محسن چاووشی :)


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 608